marți, 11 august 2009

Timişoara rulz!

a Timişoara, nişte oameni s-au îndârjit. Ei insistă ca bicicleta să devină principalul mijloc de transport
din oraş.

Am fost şi eu invitată să fiu martoră a reacţiei oamenilor în cadrul unui eveniment special, drept care m-am entuziasmat spontan.

Mie îmi place când oamenii fac sport, când folosesc mijoace de transport nepoluante, când socializează, când se pun de-a curmezişul trendului, când îşi înving limitele, numiţi-mă idealistă, asta e. Îmi place ideea de aer liber în plete, pe obraji, în nări.

Şi-am zis să particip şi eu la marea împrietenire a oamenilor nedresaţi complet. La adunarea timişorenilor neastâmpăraţi. M-am gândit, în entuziasmul meu lipsit de raţiune, că „azi în Timişoara, mâine-n toata ţara”! Am ajuns în weekend, i-am întâlnit pe iniţiatori - fraţii Cristescu, nişte tineri oameni de afaceri
din zonă - şi am întrebat cum facem. Păi, cum să facem, mi-au răspuns voluntarii, încălecăm pe-o şa şi spunem povestea aşa.

Niciun comentariu: