miercuri, 26 august 2009

Aron Huzu a demisionat din funcţia de preşedinte al CCA

Preşedintele Comisiei Centrale a Arbitrilor (CCA), Aron Huzu, a anunţat, miercuri, că va demisiona din funcţie, deoarece este nemulţumit de decizia Comitetului Executiv al FRF de a introduce în regulament posibilitatea delegării de arbitri străini la meciurile din Liga I.

"M-am tot întrebat care ar fi motivele pentru a se lua în discuţie în Comitetul Executiv posibilitatea delegării de arbitri străini. Am stat, am analizat foarte bine. Iniţial am zis să rămân, să lupt
în continuare, până am ajuns în maşină şi m-am privit în oglindă, iar cel de acolo îmi spunea: 'Ia-ţi hăinuţele şi pleacă!'. Mă simt ca un coş în care s-au aruncat numai lucruri negative, numai gunoaie", a spus Huzu, la GSPTV. El a precizat că va efectua formalităţile aferente demisiei în cursul zilei de joi.

Preşedintele FRF, Mircea Sandu, a declarat la finalul şedinţei Comitetului Executiv că Huzu a acceptat să rămână în funcţie, chiar dacă se va apela la arbitri străini, împotriva voinţei sale: "Domnul Huzu a primit sprijinul tuturor membrilor Comitetului Executiv pentru a-şi continua activitatea
.

Eu salut faptul că a acceptat să continue, cu toate că l-am convins cu chiu, cu vai".

Comitetul Executiv al FRF a hotărât, miercuri, să completeze articolul referitor la delegările la meciurile din Liga I cu un punct care permite apelarea la brigăzi din străinătate, în cazul în care ambele echipe implicate într-un joc
solicită acest lucru

Aron Huzu a fost numit de Comitetul Executiv al FRF în funcţia de preşedinte al Comisiei Centrale a Arbitrilor (CCA), la data de 29 aprilie, după ce a fost aprobată demisia vicepreşedintelui cu atribuţii de preşedinte, Nicolae Grigorescu, dar şi-a luat mandatul în primire la începutul acestui sezon. De asemenea, un alt candidat pentru preşedinţia FRF, Dan Lăzărescu, a fost numit vicepreşedinte al acestui for.

Aron Huzu, în vârstă de 56 de ani, este fost arbitru român şi are la activ 173 de meciuri în Liga I. Şi-a făcut debutul în prima
divizie la data de 2 septembrie 1990, iar ultimul său meci în prima ligă a avut loc pe 5 decembrie 1998. El ocupă locul 14 în clasamentul arbitrilor cu cele mai multe meciuri conduse în Liga I.

Niciun comentariu: