marți, 11 august 2009

Interviu cu Elena Gheorghe: “M-am simţit vinovată că n-am avut emoţii”

* Pronosticul pentru finală este optimist - măcar un loc în primele 10

* Susţinătorii i-au trimis peste 400 de mesaje de încurajare

Semifinala de marţi seară a fost, probabil, hopul cel mai greu pentru Elena Gheorghe, la Eurovision 2009. Mai întâi, fiindcă prietenii noştri tradiţionali, care ne acordau puncte la fiecare ediţie, n-au putut vota. (Spania, Grecia şi Cipru au participat la a doua semifinală, astfel că telespectatorii din aceste ţări şi-au putut exprima opţiunea abia ieri). Apoi, pentru că un eventual eşec, în această fază preliminară, ar fi reprezentat un episod sumbru pentru cariera ei. Cântăreaţa a reuşit, însă, calificarea în finală. Cum a trăit momentul anunţării verdictului? “Eram convinsă că voi reuşi să merg mai departe. E adevărat că România a fost anunţată printre ultimele finaliste ale serii, dar eu eram cea mai relaxată din toată echipa. Chiar mă simţeam vinovată că n-aveam emoţii. Simţeam că mă calific, deşi a fost o semifinală mult mai dificilă decât a doua. N-ar fi contat nici măcar dacă mă anunţau fix ultima”.

Cu ce gânduri îşi continuă Elena Gheorghe participarea la competiţia de la Moscova? “În finală, vreau pur şi simplu să mă bucur, să mă simt bine pe scenă şi să transmit şi celorlalţi lucrul acesta”. Obişnuită deja să danseze pe tocurile de 15 cm, Elenei nu i se mai pare nimic imposibil. Mesajul pentru români e scurt şi la obiect: “Aş vrea să fie alături de mine, să gândească pozitiv şi, dacă vor şi sunt într-o ţară de unde o pot face, să mă voteze. Am primit deja multe mesaje frumoase, peste 400 de sms-uri, care m-au ajutat enorm”.

Pronosticul pentru seara de sâmbătă e unul în nota ei obişnuită: “Sper să fim, dacă nu în primii 5, măcar printre primii 10”.

În această seară, de la ora 23 (ora Moscovei), reprezentantă noastră va participa la un program special al televiziunii organizatoare a Eurovisionului din acest an, Channel One. Transmis live din studiourile centrului tv Ostankino, programul va dura
două ore şi va avea ca invitaţi pe toţi participanţii la finală de a doua zi. Gazda emisiunii va fi Andrei Malakov, cel care a prezentat semifinalele, alături de Natalia Vodianova. Pentru acest show tv, el va fi singur şi a anunţat că a pregătit, împreună cu echipa de organizatori, tot felul de surprize pentru oaspeţii din platou.

Ieri, Elena şi colegele ei de scenă au renunţat să participe la turul de oraş oferit de gazde, preferând să meargă la Ambasada României, pentru repetiţii suplimentare. Elena intră în finala din 14 mai cu numărul 22, evoluţia ei putând fi urmărită în direct pe TVR 1, TVR HD şi TVR Internaţional. Telespectatorii români din străinătate o pot vota dacă se află în una dintre cele 42 de ţări participante la ediţia de anul acesta şi dacă vor urmări transmisia televiziunii publice din statul respectiv.

Niciun comentariu: